Projektbeskrivelse
I dette projekt vil partnerskabet undersøge, hvordan man kan tilrettelægge elevernes fordybelsestid og lærernes feedback i forbindelse med skriftlighed på en måde, så elevernes læringsudbytte og trivsel højnes.
Projektets mål og indhold
Formålet med projektet er at undersøge og finde svar på følgende to overordnede spørgsmål:
1) Hvordan kan man tilrettelægge skrivning på en måde, hvor underviseren kommer tættere på elevernes skriveprocesser.
2) Hvordan kan lærerne bedst understøtte og udvikleeleverne i forbindelse med skriveprocesserne.
Der er særligt to grunde til at undersøge dette:
Projektets Partnerskab
Horsens Gymnasium og HF, Egaa Gymnasium, Herning Gymnasium, Tørring Gymnasium, Grenaa Gymnasium og Ikast-Brande Gymnasium
Ønsker du som ungdomsuddannelse i Region Midtjylland at søge om midler til en projektidé?
Så kan du Læse mere på https://www.rm.dk/regional-udvikling/fremtidssikrede-uddannelser-og-kompetenceloft/for-uddannelsesinstitutioner/uddannelsespulje/
Uddannelseschef
Majurran Veethividangan
Horsens Gymnasium & HF
mve@horsens-gym.dk
91166301
Horsens Gymnasium og HF, Egaa Gymnasium, Herning Gymnasium, Tørring Gymnasium, Grenaa Gymnasium og Ikast-Brande Gymnasium