Projektbeskrivelse
Projektet undersøger, hvilken betydning fjernundervisning har for den sociale inklusion på ungdomsuddannelserne.
Projektets mål og indhold
Med afsæt i kvalitative forskningsmetoder afdækkes, hvorledes erfaringer fra undervisningen under COVID-19-nedlukningen kan anvendes fremadrettet i både blended learning og mere traditionel "face to face" undervisning. Projektet tager afsæt i elever på EUD og EUX, og vil resultere i pædagogiske og didaktiske anbefalinger om inklusion af elever.
Learnmark Horsens er organiseret som projektejer, hvor VIA deltager med en forsker i projektet og bidrager med dataindsamling, sparring og mere teoretisk input. Forud for projektet har Learnmark samarbejdet med DEA og eVidenCenter omkring en kvantitativ undersøgelse af fjernundervisning.
Projektets Partnerskab
Learnmark Horsens og VIA University College.
Nøgleord Afsluttet Digitalisering COVID-19 og Fjernundervisning Social Inklusion Digitalisering COVID-19 og Fjernundervisning Social Inklusion Erhvervsuddannelse
Ønsker du som ungdomsuddannelse i Region Midtjylland at søge om midler til en projektidé?
Så kan du Læse mere på https://www.rm.dk/regional-udvikling/fremtidssikrede-uddannelser-og-kompetenceloft/for-uddannelsesinstitutioner/uddannelsespulje/
Udviklingschef
Lone Ørsted
Learnmark Horsens
looe@learnmark.dk
42127227
Learnmark Horsens og VIA University College.