Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning

  • Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning

Projektbeskrivelse
Projektet undersøger, hvilken betydning fjernundervisning har for den sociale inklusion på ungdomsuddannelserne. 

Projektets mål og indhold
Med afsæt i kvalitative forskningsmetoder afdækkes, hvorledes erfaringer fra undervisningen under COVID-19-nedlukningen kan anvendes fremadrettet i både blended learning og mere traditionel "face to face" undervisning. Projektet tager afsæt i elever på EUD og EUX, og vil resultere i pædagogiske og didaktiske anbefalinger om inklusion af elever. 

Learnmark Horsens er organiseret som projektejer, hvor VIA deltager med en forsker i projektet og bidrager med dataindsamling, sparring og mere teoretisk input. Forud for projektet har Learnmark samarbejdet med DEA og eVidenCenter omkring en kvantitativ undersøgelse af fjernundervisning. 

Projektets Partnerskab
Learnmark Horsens og VIA University College.


Social inklusion - Fra fjernundervisning til blended learning
Kontakt

Udviklingschef
Lone Ørsted
Learnmark Horsens
looe@learnmark.dk
42127227


Projektejer
Learnmark Horsens
Samarbejdspartnere

Learnmark Horsens og VIA University College.


Se mere
ucviden.dk

Materiale
Inspirationsmateriale - Didaktiske designs med henblik på social inklusion
Webinar - Social Inklusion
Top