Emne | Nøgleord | Udviklingssted | År |
---|---|---|---|
Ambitionen med dette projekt er at indsamle og sprede viden om best practice i forbindelse med fjernundervisning og drage viden undervisningen under COVID-19-nedlukningen. |
Afsluttet COVID-19 og Fjernundervisning Digitalisering Social Inklusion | Aarhus TECH | |
Projektet undersøger, hvilken betydning fjernundervisning har for den sociale inklusion på ungdomsuddannelserne. |
Afsluttet COVID-19 og Fjernundervisning Digitalisering Social Inklusion | Learnmark Horsens | |
Projekt Praktisk digitalt skal undersøge pædagogikken, metoderne og hjælpemidlerne på EUD/EUX under COVID-nedlukningen. Den viden der opnås skal medvirke til at udvikle digitalundervisning i tiden efter COVID. |
Afsluttet COVID-19 og Fjernundervisning Digitalisering | Tradium | |
Med erfaringerne fra nødundervisningen under COVID-nedlukningen ønskes det at opnå en bedre udnyttelse af potentialet og en højere kvalitet i muligheden for at gennemføre virtuel undervisning i samspil med den øvrige undervisning på gymnasierne. |
Afsluttet COVID-19 og Fjernundervisning Digitalisering | Aarhus Business College | |
Projektet vil skabe nye digitale undervisningsformer, der samtidig styrker elevernes faglige udvikling og deres relationer, og som lærerne kan vælge i kombination med en fremtidig normal tilstedeværelsesundervisning fx i form af blended learning og hybrid undervisning. Projektet er i første omgang a... |
COVID-19 og Fjernundervisning Digitalisering Igangværende STEM | Aarhus Business College | |
Covid-19-nedlukningen har tydeliggjort behovet for smartphonevenlig fjernundervisning for elever uden egen PC.Projektet skal udvikle og kvalificere smartphone venlig fjernundervisning så den elevgruppe, som ikke har egen PC, også kan modtage fjernundervisning og opnå it-kompetencer. |
Afsluttet COVID-19 og Fjernundervisning Social Inklusion | FGU Østjylland |